Sapir Jobs
להפסיק לחפש. למצוא עבודה!

טל. 09-7717297 | 052-6418884
 




דף הבית >> ליווי אישי לעצמאיים
ליווי אישי לעצמאיים          
 
 
ייעוץ אישי לעצמאיים

המעבר מסטטוס שכיר לעצמאי  מלחיץ ומאיים?
איך משתמשים ביתרונות העבודה כשכיר וממנפים אותם לחיי העצמאות?

 
שווה לקרוא את הסיפור של אמיר.....
אמיר, מומחה ובעל ניסיון רב שנים, עבד בתקינה בינלאומית בענף האלקטרוניקה בחברות הייטק גדולות וחברות סטארט אפ קטנות. לפני שנה פוטר מעבודתו ולא הצליח למצוא עבודה לאור ההיצע המצומצם שיש בתחום הספציפי שלו.
בפני אמיר נפער בור עמוק של ייאוש ותסכול רב, גם במובן הכלכלי כמפרנס ראשי וגם במובן האישי, המקצועי והחברתי. הוא חש ריקנות גדולה והגיע אלי לייעוץ חסר תקווה. וכך זה התחיל...

אמיר ירה לכל הכיוונים ושלח קורות חיים לכל מודעה בתחום עיסוקו ותחומים המשיקים לו ולא זומן לראיונות. הגענו למסקנה שלשוק העבודה כשכיר סיכוייו קלושים ועשינו סוויץ': שינינו כיוון וחיפשנו חברות שזקוקות לשירותיו כיועץ חיצוני עצמאי, על בסיס של פרילנסר לפי פרויקט.

אמיר עבר שינוי תודעתי ורגשי – אמיר, שהורגל במשך שנים לעבוד כשכיר, עם כל המשתמע מכך: משכורת קבועה, שעות עבודה קבועות, תנאים סוציאליים וסביבת עבודה תומכת, נרתע בשלב ראשון מהמעבר של שכיר לעצמאי. עבדנו על הפן הרגשי ושינוי ההרגלים בטכניקות שונות ולמדנו לגלות את היתרונות של המעבר לעצמאי, ובמיוחד לאור העובדה שהמצב המצוי הכתיב את השינוי.

במקום להשקיע אנרגיה בחיפוש עבודה שלא הניב תוצאות, השקענו את אותה אנרגיה בחיפוש לקוחות עם כל המשתמע מכך: ניהול משא ומתן, הצגה עצמית ובניית המוניטין שלו כבעל מקצוע עצמאי.

לאחר שאמיר שעבר את המהפך התודעתי, הוא קיבל בהתלהבות רבה את המעבר מסטטוס שכיר לעצמאי.
עברנו לשלב הבא:

איתור ארגונים מתאימים שיפיקו תועלת מרבית מניסיונו וכישוריו כיועץ מקצועי במסגרת חברת  ייעוץ או יועץ עצמאי. הכנו רשימה של חברות  סטארט אפ, חממות טכנולוגיות, בתי תוכנה ופיתוח, חברות בינלאומיות, משקיעים, חברות הון סיכון – כל אלה גילו עניין רב והחלו לזמן את אמיר לפגישות עסקיות כיועץ עצמאי מומחה בתחומו.

הכנה לשטח: תסריט שיחה, הצגה עצמית והכנת חומרים שיווקיים – בנינו תסריט שיחה יזומה טלפונית והכנו הצגה עצמית ממוקדת תוך הבלטת היתרונות המשמעותיים למקרה ויוזמן לראיון. סייעתי לאמיר בניסוח קורות חיים ממוקדים ומזוקקים בצירוף מכתב פנייה נלווה, לחלק מהחברות נדרש פרוספקט פרסומי שגם אותו ניסחנו.

אמיר מצא עבודה - בשיחתי האחרונה איתו, לקראת ראש השנה, סיפר לי בהתרגשות רבה שבחצי השנה האחרונה ליווה פרויקטים גדולים ושהה פעמיים באירופה ופעמיים במזרח הרחוק ונחשב בעיני לקוחותיו כאוטוריטה בתחומו. כיום מלווה מספר חברות בארץ על בסיס קבוע. מצבו הכלכלי, הפיזי והרגשי השתפר לאין שיעור, ומצטער שלא עשה את הצעד הזה 10 שנים קודם.

הוא מרגיש כמו פרפר חופשי: מתכנן את זמנו עצמאית, יש לו גמישות ועצמאות טוטלית בבחירת הלקוחות והפרויקטים והוא יוזם ומקים פרויקטים חדשים בהתאם לצרכיו.  

המקרה של אמיר הוא מקרה מיני רבים של אילוץ שהפך אותו משכיר לעצמאי, ממחפש עבודה מדוכדך וחסר בטחון למבוקש בתחום עיסוקו ובעל ערך עצמי גבוה מתמיד. עם זאת, ישנם מקרים של בוגרי מקצועות אקדמיים שהחליטו מלכתחילה להיות עצמאיים או כאלה שמרגישים תקועים במקום עבודתם ומעוניינים לצאת לדרך חדשה. גם לאלו ניתן מענה.


רוצה להפסיק לחפש עבודה ולהתחיל לבנות קריירה?
נקצר לך זמנים, נייעל תהליכים עד הגשמת החלום 'להיות עצמאי' 

אני כאן בשבילך

052-6418884 , 09-7717297

ענת ספיר - יועצת השמה וקריירה

ספיר ג'ובס - אימון אישי, יעוץ והשמה

anat@sapirjobs.com

 

         
 
 
 
[חזרה למעלה]             [הוספה למועדפים]              [מפת האתר]
 
ענת ספיר, יועצת השמה וקריירה
 
טלפון: 09-7717297 052-6418884    דואר אלקטרוני: anat@sapirjobs.com

קופירייטינג – דפנה מור, cup of copy
לייבסיטי - בניית אתרים